Lægesekretær med patientkontakt og administrativt ansvar

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en lægesekretær til vores klinik i Havnegade pr. 1/5-2024 til en bred vifte af opgaver. Du kommer til at være en vigtig frontfigur for lægehuset udadtil, da den første kontakt ofte vil gå via dig. En stor del af arbejdet vil bestå i telefonvisitation, pasning af skranken, receptfornyelser, tidsbestilling og håndtering af simple prøvesvar, men der vil også være mange administrative opgaver som fx koordination af kalender, kurser og ferier, administration af attester, opdatering af patientinformation og hjemmeside, håndtering af mails, regninger og indgående post. Du skal med tiden fungere som superbruger af vores IT-system og du kan evt. blive oplært i blodprøvetagning og andre kliniske funktioner.

Vi forventer af dig:

  • At du har en sundhedsfaglig baggrund og er uddannet lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator, farmakonom eller social- og sundhedsassistent
  • At du er engageret og har gå-på-mod i forhold til mange forskellige opgaver
  • At du kan indgå som en naturlig del af vores team og er god til at samarbejde
  • At du er god til at kommunikere og kan hjælpe os med at adskille de syge fra de mindre syge
  • At du har erfaring med administration og IT-opgaver
  • At du kan tage initiativ og ansvar
  • At du er empatisk og serviceorienteret, men også kan sætte grænser når det er nødvendigt
  • At du er god til at bevare overblikket og kan lide at have orden i tingene

Vi kan til gengæld tilbyde en arbejdsplads med stor frihed og højt til loftet, hvor vi sætter tillid, humor og ikke mindst faglighed højt. Vi prioriterer det gode arbejdsmiljø og afholder sociale arrangementer flere gange årligt.

Vores team består aktuelt af to praktiserende læger, lægevikar, 1-2 uddannelseslæger og tre sygeplejersker.

Vi forestiller os en arbejdsuge på 28 timer fordelt på 4 dage fra 8-15, dog kan der være merarbejde i perioder.

Løn og vilkår efter overenskomsten mellem HK og PLA.

Prøvetid 3 måneder.

Du kan orientere dig på vores hjemmeside https://lægehusethavnegade.dk

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på tlf. 56492008 eller skrive en mail til kliniknexoe@gmail.com

Send gerne din ansøgning med CV og evt. referencer pr. mail hurtigst muligt, dog senest mandag d. 11/3-2024 inden kl. 12.

Samtaler forventes afholdt mandag d. 18/3-2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Lægehuset Havnegade Nexø I/S, Havnegade, 3730 Nexø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001971

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet