Har du lyst at være en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor du arbejder med forskellige typer af regnskabsmæssige opgaver?
Vi har brug for en medarbejder, som har flair for detaljen, og som trives med at arbejde med afstemninger, projektregnskaber og er omstillingsparat når der kommer ad hoc-opgaver.
Kan du lide at være en del af et team, der samarbejder om løsning af opgaverne og sikrer driften i tæt fagligt samarbejde, så er stillingen som økonomimedarbejder i Regnskab i Center for Økonomi og Personale måske noget for dig?
Hvem er vi?
Regnskab er en del af Center for Økonomi og Personale, en central enhed med opgaver for hele Bornholms Regionskommune på tværs af 7 centre. Arbejdsstedet er Møllevænget 1, Nexø.
Vi er et center med 72 medarbejdere, fordelt på 3 afdelinger; Budget og indkøb, Løn og personale samt Regnskab. I Regnskab er vi 31 medarbejdere med en bred vifte af opgaver inden for bogføring og fakturering, forsikringskontor, projektøkonomi, ejendomsskat og opkrævningskontor.
Vi er kendt for at være et fagligt stærkt team, hvor der er plads til nytænkning, vidensdeling og faglig udvikling, samt nærværende understøttelse af de øvrige centre for at sikre de bedste vilkår for borgerne.
Dine opgaver vil bl.a. bestå i:
- afstemning af forskellige konti tilknyttet udbetalingssystemer og debitorsystem
- betaling, opkrævning og kontering af udlæg samt fakturaer for nærmere aftalte centre
- månedlig afregning med SKAT og andre styrelser
- årlig regnskabsafslutning til revision og politisk godkendelse
- projektregnskaber med ekstern finansiering i samarbejde med projektansvarlig
- ad hocopgaver
Vi søger en kollega, som:
- har relevant kontorfaglig og/eller økonomiuddannelse med gode itkundskaber
- har arbejdet med kommunale økonomisystemer som OPUS Økonomi med både Rollebaseret Indgang og SAP
- kommer med en positiv og nysgerrig indstilling og et godt humør
- viser ansvarlighed, engagement og fleksibilitet
- er glad for udfordringer og er god til at se nye muligheder
- er god til selvstændigt at planlægge og prioritere sit arbejde
Udover forskellige økonomiopgaver og gode kollegaer kan vi tilbyde fleksibel arbejdstid og mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag, kompetenceudvikling og en røgfri arbejdsplads. Vi har fokus på, at alle skal trives, når de er på arbejde.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
Praktisk information
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen.
Ansøgningsfrist
04-12-2024
Samtaletidspunkt
Uge 50
Ansættelsesdato
01-02-2025
Kontaktperson
leder af Regnskab
Karen Lynn Jacobsen
56921305 / 30182187
Arbejdssted
Regnskab
Møllevænget 1, 3730 Nexø
En arbejdsplads, der binder øen sammen
BRK er en unik kommunal arbejdsplads, fordi øen er en selvstændig region. Vi arbejder derfor med strategier og opgaver inden for erhverv, turisme og trafik, som er ansvarsområder danske kommuner normalt ikke varetager. På brk.dk kan du læse mere om kommunen, der med 3.600 ansatte er øens suverænt største arbejdsplads.
BRK er en røgfri arbejdsplads.
Vi hjælper dig på plads
Det er en stor beslutning at flytte til ’solskinsøen’ – derfor står du heller ikke alene med den. Vi har nemlig en tilflytterkonsulent, der hjælper med bolig, job til din ægtefælle og skole- eller fritidstilbud til familiens mindste. Læs mere her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Bornholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Regnskab, Møllevænget, 3730 Nexø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147911