Natten til søndag blev to unge mænd på henholdsvis 18 og 19 år fra Rønne standset af politiet i Nexø. De blev hver tildelt en bøde på 1.500 kr. for ikke at have sikkerhedsselen på i bilen.
Kilde: Bornholms Politi
Natten til søndag blev to unge mænd på henholdsvis 18 og 19 år fra Rønne standset af politiet i Nexø. De blev hver tildelt en bøde på 1.500 kr. for ikke at have sikkerhedsselen på i bilen.